Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Bing, η νέα μηχανή αναζήτησης της Microsoft


Η Microsoft λανσάρει το βράδυ της Τετάρτης τη μηχανή αναζήτησης Bing, την τρίτη της απόπειρα να επιτεθεί στην κυριαρχία της Google.

Βασικό χαρακτηριστικό της νέας μηχανής είναι ότι δεν περιορίζεται στη λειτουργία γενικής αναζήτησης, αλλά προσφέρει και εργαλεία που ειδικεύονται σε τέσσερις επιμέρους τομείς: αγορές, ταξίδια, ιατρικές πληροφορίες, αναζήτηση τοπικών επιχειρήσεων.

Έχοντας πάρει το μάθημα από τις δύο προηγούμενες προσπάθειές της στην αγορά της διαδικτυακής αναζήτησης, το MSN Search και το Live Search, τα οποία απέτυχαν να εξασφαλίζουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς, η Microsoft προωθεί το Bing με μια σαρωτική, τετράμηνη διαφημιστική εκστρατεία κόστους 100 εκατ. δολαρίων.

Κεντρικό θέμα στα πρώτα σποτάκια η σύγχυση και το σύνδρομο «υπερφόρτωσης» των χρηστών από τον καταιγισμό δεδομένων στο Διαδίκτυο.

«Στις μέρες μας, οι μηχανές αναζήτησης διευκολύνουν την περιήγηση στο Διαδίκτυο και την εύρεση πληροφοριών, ωστόσο δεν είναι το ίδιο αποτελεσματικές όσον αφορά στη δυνατότητα αξιοποίησής τους» σχολίασε ο Στιβ Μπάλμερ, διευθύνων σύμβουλος της Microsoft.

Πηγή: Pathfinder.gr



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια: